10/07/2008

aku kalah lagi.. kecewa lagi deh

kenapa hal ini terjadi lagi...
mengapa kesialan mengampiri aku lagi...
mengapa waktu tidak mau lagi berpihak padaku...
mengapa .. mengapa .. dan mengapa .....

yah apa yang mau hendak di kata lagi ....
yang berlalu biarlah berlalu ...
yang sudah biarlah berkesudahan...
atau memang sudah di takdirkan harus begini ???
kalo memang begini mau apa lagi ???!!!

percuma aku protes...
percuma aku mengadu...
percuma aku meminta..
percuma aku marah..
percuma aku kesal...
percuma aku memberontak..
percuma... percuma... percuma...

sebab kepada siapa hal tersebut harus aku curahkan???

mungkin diri ini harus lebih banyak bersabar..
mungkin diri ini harus banyak mangalah ...
mungkin diri ini harus sering menghela napas panjang ....
mungkin diri ini harus lebih rileks...

kesemuanya harus aku lakukan untuk kebaikan diriku juga .. sebab diri ini nggak mau di sebut EGOIS..... MAU MENANG SENDIRI...

YAH... BAIKlaH...
aku sekarang kalah oleh sang waktu.....
ku ingin sang waktu juga mengerti bagaimana perasaanku...

"Magical Template" designed by Blogger Buster